Intervju – Ananas.rs

Ananas.rs

Ananas e-commerce je, ukratko rečeno, online šoping mol i po tome je jedinstven na našem tržištu. Na Ananasu uvek možeš da biraš sve i tamo te, u svako doba dana i noći, očekuje velika ponuda najrazličitijih proizvoda razvrstanih u više od 20 kategorija, a koja raste iz dana u dan. Uz atraktivnu ponudu uvek možeš i da uštediš kroz redovne akcije i velike popuste. Plaćanje je sigurno i lako, uvek možeš da biraš kako: karticama na platformi ili kešom prilikom pouzeća.

Svaki proizvod koji kupiš dostavljamo do tvojih vrata, u roku od dva do četiri radna dana. Šampioni brze dostave su proizvodi označeni bedžom ‘Ananas Direkt’, koji se od raznih trgovaca nalaze kod nas u magacinu i njih dostavljamo u roku od jednog radnog dana. Ako iz bilo kojeg razloga ne želiš da primiš pošiljku na kućnu adresu, uvek možeš da biraš između dva dodatna načina dostave.

Prvi je „Ananas Paket Zona“, mreža maloprodajnih objekata u kojoj možeš da preuzmeš paket kad ti odgovara. Drugi je mreža „Ananas Paketomat“ na NIS pumpama gde možeš da podigneš paket u bilo koje doba dana ili noći, čak i vikendom. Kao što su Ananas kupovina, plaćanje i dostava odlični, takva je i reklamacija proizvoda, za koju se nadamo da ti neće biti potrebna.

Ah, da. Zašto se zovemo Ananas? Zato što je, na primer, ananas svetski simbol gostoprimstva i ima divnu zelenu krunu koja nas podseća na našu osnovnu vrednost: da si ti, kupac, uvek kralj.

Poseti nas i promeni način na koji kupuješ zauvek!

Ananas. Klik! Bum! Tras!

Šta je prethodilo nastanku Ananasa?

Vizija da stvorimo jedinstveni marketplace u Srbiji koji će na jednom mestu okupiti veliki broj prodavaca i ponuditi stanovništvu izvrsno iskustvo onlajn kupovine. Svesni svih prepreka i izazova koje ovakakav poduhvat donosi, s jedne strane u ovu priču smo ušli oprezno, ali istovremeno i vrlo energično. Prošle godine u proleće naš tim je činilo 13 zaposlenih, sada je ta cifra deset puta veća. U odnosu na mart broj poseta porastao je za čak 65 odsto, dok ukupan broj poseta sad prelazi 1.5 miliona, a samim tim i broj narudžbina se uvećava iz dana u dan. Tako da sa sigurnošću mogu da kažem da smo našu početnu ideju uspešno krenuli da sprovodimo u delo i da smo napravili odličnu bazu za ostvarivanje našeg primarnog cilja da postanemo Amazon za balkansko tržište.

Koju specifičnost svog poslovanja biste izdvojili?

Ananas e-commerce je specifičan po tome što je korporativni startap. Razvijajući potpuno jedinstveno iskustvo onlajn kupovine, user friendly platformu, stvarajući partnerski odnos sa našim saradnicima, u svakom momentu imamo stabilan oslonac u jednom od najjačih sprskih brendova – Delta Holdingu. Zahvaljujući sinergiji strategije poslovanja koju smo razvili u Ananasu i podrške koje dobijamo od naše matice, već smo uspeli da se akvizicijom brendova za onlajn kupovinu Grouper.mk i Paopao.mk probijemo na makedonsko tržište. Na ovaj način pokazujemo svoju spremnost da uvedemo Ananasove novine i koncept poslovanja i na nova tržišta i istovremeno uložimo u razvoj celokupnog ikomerca na pomenutom tržištu.

Nabrojte pet stvari koje najbolje opisuju vaše poslovanje.

  • Brza dostava – proizvodi stižu do naših kupaca i za 24 sata. Pakete mogu da preuzmu i na Ananasovim paketomatima na NIS benzinskim stanicama, ali i u svom omiljenom kafiću u kraju. Ispitali smo koje stvari najviše opterećuju kupce u vezi sa dostavom i učinili sve da im maksimalno olakšamo to iskustvo.
  • Svi trgovci koji žele da svoje proizvode prodaju i preko Ananas platforme su uvek i više nego dobrodošli!
  • Sigurno plaćanje – svoje porudžbine naši kupci mogu platiti gotovinom i karticom prilikom narudžbine ili preuzimanja
  • Lako vraćanje robe – svako ima pravo da promeni mišljenje, to poštujemo i zato ne želimo da vraćanje robe bude dug i mukotrpan proces, kao što je to često bio slučaj.
  • Strast i energija da osvojimo i zadržimo prvo mesto u svetu onlajn kupovine – priznajemo da neke stvari ne znamo, da moramo da mnogo toga testiramo, da je i dalje pred nama neograničeni prostor za napredak, ali i da imamo dovoljno hrabrosti da taj prostor iskoristimo.

Šta stoji iza vašeg uspeha?

Reputacija i snaga Delta Holdinga. Naši globalni partneri poput Boston Consulting Group, HTEC i drugih. Posvećenost i vizija tima koji vodi Ananas, ali i svakog zaposlenog koji svojom stručnošću doprinosi našem konstantom rastu. Svesnost da je svaki kupac naš kralj i da ćemo isključivo izgradnjom zadovoljnog kruga naših kupaca uspeti još da rastemo. I naravno, KLIK! BUM! TRAS! Slogan koji nas opisuje i izdvaja – ne moram da objašnjavam zašto i na koji način.

Da li ste znali?

Srbija ima najveću populaciju od svih CEFTA tržišta.

Saznaj više

Newsletter pretplata

Dobijajte obaveštenja kada sledeći modul postane dostupan

.

Legal disclaimer: This geographical map is for informational purposes only and does not constitute recognition of international boundaries or regions; GIZ makes no claims concerning the validity, accuracy or completeness of the maps nor assumes any liability resulting from the use of the information therein.

North Macedonia

Stanovništvo 2057680
Stanovništvo od 16-64 godine 13992.22
Korišćenje interneta 85.3%
Internet kupci 53.5%
Valuta Macedonian denar
BDP po glavi stanovnika, PPP 21304.5

Albania

Stanovništvo 2777690
Stanovništvo od 16-64 godine 1861052
Korišćenje interneta 83.1%
Internet kupci 38.5%
Valuta Albanian lek
BDP po glavi stanovnika, PPP 19496.20

Serbia

Stanovništvo 6664450
Stanovništvo od 16-64 godine 43318.93
Korišćenje interneta 85.36%
Internet kupci 64.18%
Valuta Serbian dinar
BDP po glavi stanovnika, PPP 25061.9

Kosovo

Stanovništvo 1761980
Stanovništvo od 16-64 godine 11981.46
Korišćenje interneta 90%
Internet kupci 51%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 14971.20

Bosnia & Herzegovina

Stanovništvo 3233530
Stanovništvo od 16-64 godine 21664.65
Korišćenje interneta 83.38%
Internet kupci 41.31%
Valuta Bosnia and Herzegovina convertible mark
BDP po glavi stanovnika, PPP 20950.20

Moldova

Stanovništvo 2538890
Stanovništvo od 16-64 godine 17264.45
Korišćenje interneta 76%
Internet kupci 34%
Valuta Moldovan leu
BDP po glavi stanovnika, PPP 15719

Montenegro

Stanovništvo 617210
Stanovništvo od 16-64 godine 4011.87
Korišćenje interneta 88.36%
Internet kupci 32.13%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 28324.6

Resursni i informativni centar o ključnim aspektima e-trgovine za sve članice CEFTA

ECOMMERCE FOR ALL

Saznaj više Pogledajte sve podatke o e-trgovini
* Ova oznaka ne prejudicira stavove o statusu i u skladu je sa Rezolucijom SBUN 1244 i Mišljenjem Međunarodnog suda pravde o proglašenju nezavisnosti Kosova.

Implementator u Srbiji