Intervju – Ananas.rs

Ananas.rs

Ananas e-commerce je, ukratko rečeno, online šoping mol i po tome je jedinstven na našem tržištu. Na Ananasu uvek možeš da biraš sve i tamo te, u svako doba dana i noći, očekuje velika ponuda najrazličitijih proizvoda razvrstanih u više od 20 kategorija, a koja raste iz dana u dan. Uz atraktivnu ponudu uvek možeš i da uštediš kroz redovne akcije i velike popuste. Plaćanje je sigurno i lako, uvek možeš da biraš kako: karticama na platformi ili kešom prilikom pouzeća.

Svaki proizvod koji kupiš dostavljamo do tvojih vrata, u roku od dva do četiri radna dana. Šampioni brze dostave su proizvodi označeni bedžom ‘Ananas Direkt’, koji se od raznih trgovaca nalaze kod nas u magacinu i njih dostavljamo u roku od jednog radnog dana. Ako iz bilo kojeg razloga ne želiš da primiš pošiljku na kućnu adresu, uvek možeš da biraš između dva dodatna načina dostave.

Prvi je „Ananas Paket Zona“, mreža maloprodajnih objekata u kojoj možeš da preuzmeš paket kad ti odgovara. Drugi je mreža „Ananas Paketomat“ na NIS pumpama gde možeš da podigneš paket u bilo koje doba dana ili noći, čak i vikendom. Kao što su Ananas kupovina, plaćanje i dostava odlični, takva je i reklamacija proizvoda, za koju se nadamo da ti neće biti potrebna.

Ah, da. Zašto se zovemo Ananas? Zato što je, na primer, ananas svetski simbol gostoprimstva i ima divnu zelenu krunu koja nas podseća na našu osnovnu vrednost: da si ti, kupac, uvek kralj.

Poseti nas i promeni način na koji kupuješ zauvek!

Ananas. Klik! Bum! Tras!

Šta je prethodilo nastanku Ananasa?

Vizija da stvorimo jedinstveni marketplace u Srbiji koji će na jednom mestu okupiti veliki broj prodavaca i ponuditi stanovništvu izvrsno iskustvo onlajn kupovine. Svesni svih prepreka i izazova koje ovakakav poduhvat donosi, s jedne strane u ovu priču smo ušli oprezno, ali istovremeno i vrlo energično. Prošle godine u proleće naš tim je činilo 13 zaposlenih, sada je ta cifra deset puta veća. U odnosu na mart broj poseta porastao je za čak 65 odsto, dok ukupan broj poseta sad prelazi 1.5 miliona, a samim tim i broj narudžbina se uvećava iz dana u dan. Tako da sa sigurnošću mogu da kažem da smo našu početnu ideju uspešno krenuli da sprovodimo u delo i da smo napravili odličnu bazu za ostvarivanje našeg primarnog cilja da postanemo Amazon za balkansko tržište.

Koju specifičnost svog poslovanja biste izdvojili?

Ananas e-commerce je specifičan po tome što je korporativni startap. Razvijajući potpuno jedinstveno iskustvo onlajn kupovine, user friendly platformu, stvarajući partnerski odnos sa našim saradnicima, u svakom momentu imamo stabilan oslonac u jednom od najjačih sprskih brendova – Delta Holdingu. Zahvaljujući sinergiji strategije poslovanja koju smo razvili u Ananasu i podrške koje dobijamo od naše matice, već smo uspeli da se akvizicijom brendova za onlajn kupovinu Grouper.mk i Paopao.mk probijemo na makedonsko tržište. Na ovaj način pokazujemo svoju spremnost da uvedemo Ananasove novine i koncept poslovanja i na nova tržišta i istovremeno uložimo u razvoj celokupnog ikomerca na pomenutom tržištu.

Nabrojte pet stvari koje najbolje opisuju vaše poslovanje.

  • Brza dostava – proizvodi stižu do naših kupaca i za 24 sata. Pakete mogu da preuzmu i na Ananasovim paketomatima na NIS benzinskim stanicama, ali i u svom omiljenom kafiću u kraju. Ispitali smo koje stvari najviše opterećuju kupce u vezi sa dostavom i učinili sve da im maksimalno olakšamo to iskustvo.
  • Svi trgovci koji žele da svoje proizvode prodaju i preko Ananas platforme su uvek i više nego dobrodošli!
  • Sigurno plaćanje – svoje porudžbine naši kupci mogu platiti gotovinom i karticom prilikom narudžbine ili preuzimanja
  • Lako vraćanje robe – svako ima pravo da promeni mišljenje, to poštujemo i zato ne želimo da vraćanje robe bude dug i mukotrpan proces, kao što je to često bio slučaj.
  • Strast i energija da osvojimo i zadržimo prvo mesto u svetu onlajn kupovine – priznajemo da neke stvari ne znamo, da moramo da mnogo toga testiramo, da je i dalje pred nama neograničeni prostor za napredak, ali i da imamo dovoljno hrabrosti da taj prostor iskoristimo.

Šta stoji iza vašeg uspeha?

Reputacija i snaga Delta Holdinga. Naši globalni partneri poput Boston Consulting Group, HTEC i drugih. Posvećenost i vizija tima koji vodi Ananas, ali i svakog zaposlenog koji svojom stručnošću doprinosi našem konstantom rastu. Svesnost da je svaki kupac naš kralj i da ćemo isključivo izgradnjom zadovoljnog kruga naših kupaca uspeti još da rastemo. I naravno, KLIK! BUM! TRAS! Slogan koji nas opisuje i izdvaja – ne moram da objašnjavam zašto i na koji način.

Da li ste znali?

Srbija ima najveću populaciju od svih CEFTA tržišta.

Saznaj više

Newsletter pretplata

Dobijajte obaveštenja kada sledeći modul postane dostupan

.

Legal disclaimer: This geographical map is for informational purposes only and does not constitute recognition of international boundaries or regions; GIZ makes no claims concerning the validity, accuracy or completeness of the maps nor assumes any liability resulting from the use of the information therein.

North Macedonia

Stanovništvo 2072531
Stanovništvo od 16-64 godine 1434451
Korišćenje interneta 84%
Internet kupci 40%
Valuta Macedonian denar
BDP po glavi stanovnika, PPP 17015.23

Albania

Stanovništvo 2837743
Stanovništvo od 16-64 godine 1931355
Korišćenje interneta 70% (2019)
Internet kupci 10% (2019)
Valuta Albanian lek
BDP po glavi stanovnika, PPP 13899.93

Serbia

Stanovništvo 6908224
Stanovništvo od 16-64 godine 4530026
Korišćenje interneta 79%
Internet kupci 48%
Valuta Serbian dinar
BDP po glavi stanovnika, PPP 19366.76

Kosovo

Stanovništvo 1775378
Stanovništvo od 16-64 godine /
Korišćenje interneta 97%
Internet kupci 47%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 11383.4

Bosnia & Herzegovina

Stanovništvo 3280815
Stanovništvo od 16-64 godine 2216576
Korišćenje interneta 74%
Internet kupci 38%
Valuta Bosnia and Herzegovina convertible mark
BDP po glavi stanovnika, PPP 15732.84

Moldova

Stanovništvo 2620495
Stanovništvo od 16-64 godine 1876763
Korišćenje interneta 76%
Internet kupci 34%
Valuta Moldovan leu
BDP po glavi stanovnika, PPP 12995.56

Montenegro

Stanovništvo 621306
Stanovništvo od 16-64 godine 411215
Korišćenje interneta 79%
Internet kupci 29%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 20542.71

Resursni i informativni centar o ključnim aspektima e-trgovine za sve članice CEFTA

ECOMMERCE FOR ALL

Saznaj više Pogledajte sve podatke o e-trgovini
* Ova oznaka ne prejudicira stavove o statusu i u skladu je sa Rezolucijom SBUN 1244 i Mišljenjem Međunarodnog suda pravde o proglašenju nezavisnosti Kosova.

Implementator u Srbiji