Intervju – dexy.co.rs

Dexy.co.rs

Osnovani smo 1996. godine kada započinje naše poslovno putovanje ka poziciji lidera u uvozu i distribuciji igračaka svetski poznatih brendova, razvijanju velike mreže maloprodajnih objekata u Srbiji i regionu, kreiranju kompletne ponude za mališane svih uzrasta, kao i širenju asortimana na kategorije bebi opreme, dečije garderobe i obuće, knjiga i školskog pribora.

Od 2007. godine razvijamo sopstvenu maloprodajnu mrežu koja je i jedan od fokusa našeg strateškog poslovanja. Na mapi lokacija u Srbiji trenutno brojimo 50 prodavnica u 21 gradu, na ukupnoj površini od 24.000 kvadratnih metara.

Internet prodaju pokrećemo u oktobru 2013. godine. Trudimo se da uvek budemo inovativni, pratimo trenodve e-commerce tržišta i do sada beležimo samo uspeh i rast.
Dexy Co Slovenija osnovan je 2012. godine, a svoje poslovanje kontinuirano razvijamo u svim zemljama bivše Jugoslavije.Na teritoriji Bosne i Hercegovine trenutno se nalazi 10 specijalizovanih maloprodajnih objekata u 8 gradova.

Naš veliki tim Dexyco Grupe čini preko 600 zaposlenih i taj broj se svakodnevno uvećava što nas posebno čini srećnima u našoj misiji da mališanima ulepšamo detinjstvo i pružimo im beskrajnu radost igre!

Koju strategiju koristite da biste bili prepoznati na tržištu kao priča o uspehu e-trgovine? Šta je vaš primarni fokus?

Internet marketing je važan jer je sve više kupaca online. S obzirom da je sve više ljudi na Internetu, to je odlična prilika da dođete do potencijalnih kupaca. Ljudi koriste Internet da bi pronašli sve vrste informacija. Oni stalno vrše pretrage kako bi pronašli relevantne informacije o preduzećima, proizvodima i uslugama. Ulaganjem u internet marketing pomažete svojoj kompaniji da dođe do zainteresovanih potencijalnih klijenata. Važnost internet marketinga leži u mogućnosti stvaranja dvosmerne komunikacije. Naša osnovna strategija u pristupu online kupcima se bazira na: dobroj optimizaciji sajta i opisa proizvoda, nastupu na društvenim mrežama, Google advertisingu i metrici koja nam govori kako dalje da optimizujemo pristup kupcima.

Mogućnost personalizacije marketinške strategije je razlog zašto je internet marketing toliko važan za poslovanje. Pomaže da svojim potencijalnim kupcima pružite bolje iskustvo, što ih pretvara u kupce.

Prva prekretnica koja je preokrenula igru je? Na šta ste najviše ponosni?

2020 donela je mnogo promena u ponašanju potrošača – neke od ovih promena su bile više iznuđene, neke više organske, ali jasno je da se svima u maloprodaji postavlja pitanje „koja od promena će ostati čak i kada se pandemija završi?”

Post-COVID, osim industrije e-trgovine, mnoge B2B i B2C kompanije su shvatile važnost digitalne strategije koja je povela mnoge kompanije u dalji rast. Prema tome, preduzeća moraju da ojačaju svoje mesto i fokusiraju se na povećanje onlajn prodaje da bi rasla i prodaja uopšte kao i njihova pozicija na tržištu.

Ponosni smo na naš web sajt jer kupcima pružamo odlično korisničko iskustvo fokusirano na jednostavnost i lakoću korišćenja, sa fokusom na korisnim sadržajima i proizvodima za decu. Posebno smo ponosni na sekciju za ,,mame i bebe,, gde pružamo široku paleta proizvoda koje je moguće poručiti na klik i isporučiti za 24h.

Sublimirajte svoje iskustvo u jednoj rečenici i prenesite ga kao neophodnu lekciju koju budući e-prodavci treba da znaju (ili da budu upoznati).

Uspeh nije slučajan, iza njega stoji dobro uigran tim koji shvata važnost digitalnog okruženja u prodaji i spreman je da uči i prilagođava se novim trendovima.

Da li ste znali?

Srbija ima najveću populaciju od svih CEFTA tržišta.

Saznaj više

Newsletter pretplata

Dobijajte obaveštenja kada sledeći modul postane dostupan

.

Legal disclaimer: This geographical map is for informational purposes only and does not constitute recognition of international boundaries or regions; GIZ makes no claims concerning the validity, accuracy or completeness of the maps nor assumes any liability resulting from the use of the information therein.

North Macedonia

Stanovništvo 2072531
Stanovništvo od 16-64 godine 1434451
Korišćenje interneta 84%
Internet kupci 40%
Valuta Macedonian denar
BDP po glavi stanovnika, PPP 17015.23

Albania

Stanovništvo 2837743
Stanovništvo od 16-64 godine 1931355
Korišćenje interneta 70% (2019)
Internet kupci 10% (2019)
Valuta Albanian lek
BDP po glavi stanovnika, PPP 13899.93

Serbia

Stanovništvo 6908224
Stanovništvo od 16-64 godine 4530026
Korišćenje interneta 79%
Internet kupci 48%
Valuta Serbian dinar
BDP po glavi stanovnika, PPP 19366.76

Kosovo

Stanovništvo 1775378
Stanovništvo od 16-64 godine /
Korišćenje interneta 97%
Internet kupci 47%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 11383.4

Bosnia & Herzegovina

Stanovništvo 3280815
Stanovništvo od 16-64 godine 2216576
Korišćenje interneta 74%
Internet kupci 38%
Valuta Bosnia and Herzegovina convertible mark
BDP po glavi stanovnika, PPP 15732.84

Moldova

Stanovništvo 2620495
Stanovništvo od 16-64 godine 1876763
Korišćenje interneta 76%
Internet kupci 34%
Valuta Moldovan leu
BDP po glavi stanovnika, PPP 12995.56

Montenegro

Stanovništvo 621306
Stanovništvo od 16-64 godine 411215
Korišćenje interneta 79%
Internet kupci 29%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 20542.71

Resursni i informativni centar o ključnim aspektima e-trgovine za sve članice CEFTA

ECOMMERCE FOR ALL

Saznaj više Pogledajte sve podatke o e-trgovini
* Ova oznaka ne prejudicira stavove o statusu i u skladu je sa Rezolucijom SBUN 1244 i Mišljenjem Međunarodnog suda pravde o proglašenju nezavisnosti Kosova.

Implementator u Srbiji