Meridian Donate je jedinstvena platforma za grupno finansiranje industrije klađenja koja direktno uključuje kupce (igrače) kao humanitarce i donatore različitih akcija Meridianbeta za društveno odgovorno poslovanje. Dostupan svim korisnicima u Srbiji (u razvoju je rešenje za uključivanje celog tržišta Zapadnog Balkana). Poslednjih meseci dugme za doniranje predstavlja platformu na kojoj su korisnici glasali za različite kampanje, a trenutno mogu da biraju između četiri različita programa donacija – podrška Global Seedlings programu, podrška Zadužbini Ilije M. Kolarca, donacije za Zvečansku centar i donacije za Dušana Todorović (5).
U kompaniji Meridian Donate, kupci su se transformisali u CSR patreone i finansirali, između ostalog, globalni program pošumljavanja kompanije, tokom kojeg će u narednom periodu biti zasađeno 20.000 sadnica širom regiona.
Već u prvom mesecu, platforma Meridian Donate je zabeležila više od 200 doprinosa, transformišući budućnost digitalnog marketinga i društveno odgovornog poslovanja u industriji klađenja i igara.
Koju strategiju koristite da biste bili prepoznati na tržištu kao priča o uspehu e-trgovine? Šta je vaš primarni fokus?
Prvenstveno se fokusiramo na praćenje preferencija naših igrača, ali i strukturu i karakteristike tražnje kada je domaće tržište igara na sreću u pitanju uopšte (ovde pre svega mislimo na kanale oglašavanja i vrste igara koje su dominantne u srpskoj digitalnoj zajednici). Ovakvu prilično dinamičnu strukturu ukrštamo sa relativno stabilnim elementima kakvi su naš prepoznatljiv vizuelni identitet, u interesu maksimizovanja korisničkog iskustva (logo, dizajn sajta i dr).
Prva prekretnica koja je preokrenula igru je? Na šta ste najviše ponosni?
Teško je odlučiti se za jednu, ali kada je već tako, neka bude projekat Meridian Donacija. Reč je o jedinstvenoj crowdfunding platformi u domaćoj betting industriji, koja kroz nekoliko faza direktno uključuje kupce (igrače) na početnoj strani sajta Meridianbet, i transformiše ih u humanitarce i donatore naših različitih CSR akcija. Već sada imamo 6 posebnih akcija koje su podržane od strane igrača u velikom broju. Sa velikim entuzijazmom čekamo da ovaj projekat iduće godine doživi svoj pun zamah.
Kakav je osećaj biti deo sveta e-trgovine?
Neopisivo dinamično i gotovo je teško prepoznati koliki je stepen promena donela našoj kompaniji u proteklom periodu. To se najviše vidi kroz opseg tehnologija koje smo implementirali i neverovatnu količinu parametara i indikatora koje koristimo da bismo pratili želje, ponašanja i feedback naših igrača.
Sublimirajte svoje iskustvo u jednoj rečenici i prenesite ga kao neophodnu lekciju koju budući e-prodavci treba da znaju (ili da budu upoznati).
Prigrlite promene kao normalnost i osluškujte šta vam klijenti govore.