Intervju – Meridianbet.rs

Meridianbet.rs

Transformacija sportskih kladioničara u ekologe i humanitarce

Meridian Donate je jedinstvena platforma za grupno finansiranje industrije klađenja koja direktno uključuje kupce (igrače) kao humanitarce i donatore različitih akcija Meridianbeta za društveno odgovorno poslovanje. Dostupan svim korisnicima u Srbiji (u razvoju je rešenje za uključivanje celog tržišta Zapadnog Balkana). Poslednjih meseci dugme za doniranje predstavlja platformu na kojoj su korisnici glasali za različite kampanje, a trenutno mogu da biraju između četiri različita programa donacija – podrška Global Seedlings programu, podrška Zadužbini Ilije M. Kolarca, donacije za Zvečansku centar i donacije za Dušana Todorović (5).

U kompaniji Meridian Donate, kupci su se transformisali u CSR patreone i finansirali, između ostalog, globalni program pošumljavanja kompanije, tokom kojeg će u narednom periodu biti zasađeno 20.000 sadnica širom regiona.

Već u prvom mesecu, platforma Meridian Donate je zabeležila više od 200 doprinosa, transformišući budućnost digitalnog marketinga i društveno odgovornog poslovanja u industriji klađenja i igara.

Koju strategiju koristite da biste bili prepoznati na tržištu kao priča o uspehu e-trgovine? Šta je vaš primarni fokus?

Prvenstveno se fokusiramo na praćenje preferencija naših igrača, ali i strukturu i karakteristike tražnje kada je domaće tržište igara na sreću u pitanju uopšte (ovde pre svega mislimo na kanale oglašavanja i vrste igara koje su dominantne u srpskoj digitalnoj zajednici). Ovakvu prilično dinamičnu strukturu ukrštamo sa relativno stabilnim elementima kakvi su naš prepoznatljiv vizuelni identitet, u interesu maksimizovanja korisničkog iskustva (logo, dizajn sajta i dr).

Prva prekretnica koja je preokrenula igru je? Na šta ste najviše ponosni?

Teško je odlučiti se za jednu, ali kada je već tako, neka bude projekat Meridian Donacija. Reč je o jedinstvenoj crowdfunding platformi u domaćoj betting industriji, koja kroz nekoliko faza direktno uključuje kupce (igrače) na početnoj strani sajta Meridianbet, i transformiše ih u humanitarce i donatore naših različitih CSR akcija. Već sada imamo 6 posebnih akcija koje su podržane od strane igrača u velikom broju. Sa velikim entuzijazmom čekamo da ovaj projekat iduće godine doživi svoj pun zamah.

Kakav je osećaj biti deo sveta e-trgovine?

Neopisivo dinamično i gotovo je teško prepoznati koliki je stepen promena donela našoj kompaniji u proteklom periodu. To se najviše vidi kroz opseg tehnologija koje smo implementirali i neverovatnu količinu parametara i indikatora koje koristimo da bismo pratili želje, ponašanja i feedback naših igrača.

Sublimirajte svoje iskustvo u jednoj rečenici i prenesite ga kao neophodnu lekciju koju budući e-prodavci treba da znaju (ili da budu upoznati).

Prigrlite promene kao normalnost i osluškujte šta vam klijenti govore.

Da li ste znali?

Srbija ima najveću populaciju od svih CEFTA tržišta.

Saznaj više

Newsletter pretplata

Dobijajte obaveštenja kada sledeći modul postane dostupan

.

Legal disclaimer: This geographical map is for informational purposes only and does not constitute recognition of international boundaries or regions; GIZ makes no claims concerning the validity, accuracy or completeness of the maps nor assumes any liability resulting from the use of the information therein.

North Macedonia

Stanovništvo 2072531
Stanovništvo od 16-64 godine 1434451
Korišćenje interneta 84%
Internet kupci 40%
Valuta Macedonian denar
BDP po glavi stanovnika, PPP 17015.23

Albania

Stanovništvo 2837743
Stanovništvo od 16-64 godine 1931355
Korišćenje interneta 70% (2019)
Internet kupci 10% (2019)
Valuta Albanian lek
BDP po glavi stanovnika, PPP 13899.93

Serbia

Stanovništvo 6908224
Stanovništvo od 16-64 godine 4530026
Korišćenje interneta 79%
Internet kupci 48%
Valuta Serbian dinar
BDP po glavi stanovnika, PPP 19366.76

Kosovo

Stanovništvo 1775378
Stanovništvo od 16-64 godine /
Korišćenje interneta 97%
Internet kupci 47%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 11383.4

Bosnia & Herzegovina

Stanovništvo 3280815
Stanovništvo od 16-64 godine 2216576
Korišćenje interneta 74%
Internet kupci 38%
Valuta Bosnia and Herzegovina convertible mark
BDP po glavi stanovnika, PPP 15732.84

Moldova

Stanovništvo 2620495
Stanovništvo od 16-64 godine 1876763
Korišćenje interneta 76%
Internet kupci 34%
Valuta Moldovan leu
BDP po glavi stanovnika, PPP 12995.56

Montenegro

Stanovništvo 621306
Stanovništvo od 16-64 godine 411215
Korišćenje interneta 79%
Internet kupci 29%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 20542.71

Resursni i informativni centar o ključnim aspektima e-trgovine za sve članice CEFTA

ECOMMERCE FOR ALL

Saznaj više Pogledajte sve podatke o e-trgovini
* Ova oznaka ne prejudicira stavove o statusu i u skladu je sa Rezolucijom SBUN 1244 i Mišljenjem Međunarodnog suda pravde o proglašenju nezavisnosti Kosova.

Implementator u Srbiji