Intervju – Meridianbet.rs

Meridianbet.rs

Transformacija sportskih kladioničara u ekologe i humanitarce

Meridian Donate je jedinstvena platforma za grupno finansiranje industrije klađenja koja direktno uključuje kupce (igrače) kao humanitarce i donatore različitih akcija Meridianbeta za društveno odgovorno poslovanje. Dostupan svim korisnicima u Srbiji (u razvoju je rešenje za uključivanje celog tržišta Zapadnog Balkana). Poslednjih meseci dugme za doniranje predstavlja platformu na kojoj su korisnici glasali za različite kampanje, a trenutno mogu da biraju između četiri različita programa donacija – podrška Global Seedlings programu, podrška Zadužbini Ilije M. Kolarca, donacije za Zvečansku centar i donacije za Dušana Todorović (5).

U kompaniji Meridian Donate, kupci su se transformisali u CSR patreone i finansirali, između ostalog, globalni program pošumljavanja kompanije, tokom kojeg će u narednom periodu biti zasađeno 20.000 sadnica širom regiona.

Već u prvom mesecu, platforma Meridian Donate je zabeležila više od 200 doprinosa, transformišući budućnost digitalnog marketinga i društveno odgovornog poslovanja u industriji klađenja i igara.

Koju strategiju koristite da biste bili prepoznati na tržištu kao priča o uspehu e-trgovine? Šta je vaš primarni fokus?

Prvenstveno se fokusiramo na praćenje preferencija naših igrača, ali i strukturu i karakteristike tražnje kada je domaće tržište igara na sreću u pitanju uopšte (ovde pre svega mislimo na kanale oglašavanja i vrste igara koje su dominantne u srpskoj digitalnoj zajednici). Ovakvu prilično dinamičnu strukturu ukrštamo sa relativno stabilnim elementima kakvi su naš prepoznatljiv vizuelni identitet, u interesu maksimizovanja korisničkog iskustva (logo, dizajn sajta i dr).

Prva prekretnica koja je preokrenula igru je? Na šta ste najviše ponosni?

Teško je odlučiti se za jednu, ali kada je već tako, neka bude projekat Meridian Donacija. Reč je o jedinstvenoj crowdfunding platformi u domaćoj betting industriji, koja kroz nekoliko faza direktno uključuje kupce (igrače) na početnoj strani sajta Meridianbet, i transformiše ih u humanitarce i donatore naših različitih CSR akcija. Već sada imamo 6 posebnih akcija koje su podržane od strane igrača u velikom broju. Sa velikim entuzijazmom čekamo da ovaj projekat iduće godine doživi svoj pun zamah.

Kakav je osećaj biti deo sveta e-trgovine?

Neopisivo dinamično i gotovo je teško prepoznati koliki je stepen promena donela našoj kompaniji u proteklom periodu. To se najviše vidi kroz opseg tehnologija koje smo implementirali i neverovatnu količinu parametara i indikatora koje koristimo da bismo pratili želje, ponašanja i feedback naših igrača.

Sublimirajte svoje iskustvo u jednoj rečenici i prenesite ga kao neophodnu lekciju koju budući e-prodavci treba da znaju (ili da budu upoznati).

Prigrlite promene kao normalnost i osluškujte šta vam klijenti govore.

Da li ste znali?

Srbija ima najveću populaciju od svih CEFTA tržišta.

Saznaj više

Newsletter pretplata

Dobijajte obaveštenja kada sledeći modul postane dostupan

.

Legal disclaimer: This geographical map is for informational purposes only and does not constitute recognition of international boundaries or regions; GIZ makes no claims concerning the validity, accuracy or completeness of the maps nor assumes any liability resulting from the use of the information therein.

North Macedonia

Stanovništvo 2057680
Stanovništvo od 16-64 godine 13992.22
Korišćenje interneta 85.3%
Internet kupci 53.5%
Valuta Macedonian denar
BDP po glavi stanovnika, PPP 21304.5

Albania

Stanovništvo 2777690
Stanovništvo od 16-64 godine 1861052
Korišćenje interneta 83.1%
Internet kupci 38.5%
Valuta Albanian lek
BDP po glavi stanovnika, PPP 19496.20

Serbia

Stanovništvo 6664450
Stanovništvo od 16-64 godine 43318.93
Korišćenje interneta 85.36%
Internet kupci 64.18%
Valuta Serbian dinar
BDP po glavi stanovnika, PPP 25061.9

Kosovo

Stanovništvo 1761980
Stanovništvo od 16-64 godine 11981.46
Korišćenje interneta 90%
Internet kupci 51%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 14971.20

Bosnia & Herzegovina

Stanovništvo 3233530
Stanovništvo od 16-64 godine 21664.65
Korišćenje interneta 83.38%
Internet kupci 41.31%
Valuta Bosnia and Herzegovina convertible mark
BDP po glavi stanovnika, PPP 20950.20

Moldova

Stanovništvo 2538890
Stanovništvo od 16-64 godine 17264.45
Korišćenje interneta 76%
Internet kupci 34%
Valuta Moldovan leu
BDP po glavi stanovnika, PPP 15719

Montenegro

Stanovništvo 617210
Stanovništvo od 16-64 godine 4011.87
Korišćenje interneta 88.36%
Internet kupci 32.13%
Valuta European euro
BDP po glavi stanovnika, PPP 28324.6

Resursni i informativni centar o ključnim aspektima e-trgovine za sve članice CEFTA

ECOMMERCE FOR ALL

Saznaj više Pogledajte sve podatke o e-trgovini
* Ova oznaka ne prejudicira stavove o statusu i u skladu je sa Rezolucijom SBUN 1244 i Mišljenjem Međunarodnog suda pravde o proglašenju nezavisnosti Kosova.

Implementator u Srbiji